website stat 15 مدل سقف کاذب اتاق خواب | طرح های جدید سقف اتاق خواب | کناف سقف اتاق خواب
مدل های جذاب سقف کاذب اتاق خواب

15 مدل جذاب سقف کاذب برای اتاق خواب

جدیدترین مدل های سقف کاذب اتاق خواب

در این مطلب همراه ما باشید تا 15 مدل سقف کاذب اتاق خواب و کناف اتاق خواب را بررسی کنیم تا شاید طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید!

اتاق خواب ها مکان مورد علاقه ما در خانه هستند. علاوه جدا از اینکه خواب خوبی را برای ما فراهم می‌کنند، فضای شخصی ما هم محسوب می شوند. توجه به یک دکوراسیون خوب برای این فضاهای مهم، از جمله طراحی سقف اتاق خواب زیبا به شدت مهم است. اگر اتاق خوابتان مدل سقف کاذب جذابی داشته باشد شاید اصلا بخواهید تا ساعت ها خود را در آن حبس کنید!

  1. طرح سقف ساده اتاق خواب

این سقف اتاق خواب ساده و در عین حال مجلل را ببینید! سبک سقف فرورفته با چراغ های LED روشن در گوشه ها است. نکته برجسته، المان های تزئینی شیک در کناره است که ظاهری کاملاً مدرن به اتاق می بخشد. استفاده از رنگ سفید در باقی دکوراسیون هم باعث ایجاد محیطی زنده و بانشاط شده است.

سقف کاذب ساده اتاق خواب

سقف کاذب ساده اتاق خواب

  1. مدل سقف کاذب اتاق خواب مستر (Master)

این سقف اتاق خواب از کلاسیک بودن و ظرافت صحبت می کند. مینیمال و در عین حال مد روز است. سقف علاوه بر اینکه اتاق شما را پر زرق و برق جلوه می دهد، کاربردهای دیگری هم دارد. سیم‌کشی‌های زشت را پنهان می‌کند و اتاق را مرتب تر و منظم جلوه می دهد. مزیت دیگر کاهش سر و صدا است که به شما کمک می کند از خوابی آرام لذت ببرید!

سقف کاذب اتاق خواب مستر

سقف کاذب اتاق خواب

  1. طرح سقف کاذب اتاق خواب کوچک

اندازه اتاق هرگز نباید مانعی برای یک دکوراسیون خوب باشد. اگر با دقت برنامه ریزی کنید، حتی کوچکترین اتاق ها را می توان به شاهکار تبدیل کرد. در اینجا یکی از این طرح های سقفی وجود دارد که زیبایی زیادی را بدون شلوغی و احساس گرفتگی ایجاد می کند. اضافه کردن نورپردازی در شکاف ها حس یک اتاق روشن را ایجاد می کند که یک تکنیک بسیار هوشمندانه است.

سقف کاذب اتاق خواب کوچک

سقف کاذب اتاق خواب کوچک

  1. مدل سقف کاذب اتاق خواب با پنکه

در اینجا اتاق خواب زیبایی داریم که شما را مشتاق به خوابیدن می کند! اتاقی که شکل عجیبی دارد با یک سقف کاذب حالت سینی شکل و یک پنکه که به خوبی در مرکز طرح جا گرفته است. با استفاده از نورپردازی داخل شکاف ها هم می توانید میزان نور اتاق را کنترل کنید. برای مطالعه در این اتاق هم می توانید چند لامپ نئون در طرفین نصب کنید.

سقف کاذب اتاق خواب با فن

سقف کاذب اتاق خواب با فن

  1. جدیدترین طرح سقف اتاق خواب دخترانه

دختران زیبا همیشه آرزوی چیزی به زیبایی خود را دارند! در اینجا یک اتاق خواب دوست داشتنی با تم تمام صورتی داریم که دارای سایه های مختلف از این رنگ شیک است. سقف دارای یک طرح کناف دو رنگ است که درست بالای تخت ها قرار گرفته است. این طرح به عنوان مکمل طرح کناف (کناف چیست؟) دیوار عمل می کند و با نورهای کوچک برجسته و تزئین شده است.

سقف کاذب دخترانه اتاق خواب

سقف کاذب دخترانه اتاق خواب

  1. مدل سقف کاذب اتاق خواب کودک

نگاهی به این سقف اتاق کودک زیبا بیندازید. کل اتاق پر از عناصر خلاقانه است تا کودکان خوابی خوب و راحت داشته باشند. طرح سقف ویژگی بارز کل دکوراسیون است. سقف کاذب آبی ساده شکل ابر مانندی دارد که انگار از بالا معلق و در حرکت است. چراغ ها هم باعث زیباتر شدن این ابرها شده اند.

سقف کاذب اتاق کودک

سقف کاذب اتاق کودک

  1. طرح سقف پلاستر پاریس اتاق خواب (PoP)

تصویر زیر یک ایده زیبا برای سقف اتاق خواب مدرن است. سقف سفید ظریف دارای پانل هایی با شکل های مختلف، در تضاد با پس زمینه تیره است. شیارهای سقف نیز فضای قرارگیری لامپ هاست. بدین شکل تمام سیم کشی ها هم پنهان می شود تا در نهایت یک اتاق خواب زیبا و البته با طرحی خاص داشته باشید.

سقف کاذب گچ پاریس اتاق خواب

سقف کاذب گچ پاریس اتاق خواب

  1. طرح سقف کناف اتاق خواب

اگر به رنگ‌های زنده علاقه دارید، این سقف شما را مجذوب خود می‌کند! این سقف کاذب شیک با تکه های رنگی کنار هم جلوه ای متضاد را ایجاد کند. سقف کاذب اصلی دارای یک فرورفتگی است که یک المان چوبی و کنافی به آن اضافه شده است. لامپ های ال ای دی مربعی شکل در اطراف آن قرار داده شده تا درنهایت این طرح سقف عالی را به شما ارائه کنند!

سقف کاذب کنافی اتاق خواب

سقف کاذب کناف اتاق خواب

  1. طرح سقف کاذب PVC اتاق خواب

این اتاق خواب زیبا با تم آبی فضای مناسبی را برای خوابی آرام و بی دغدغه ایجاد می کند. رنگ دیوارها سایه های روشن تری از رنگ سقف است. برای هماهنگی با تم رنگی، قسمت مرکزی سقف نیز با  پی وی سی آبی رنگ ساخته شده است و ظاهر اتاق شما را دگرگون می کند. این مدل تقریبا برای تمام رنگ های پاستلی مناسب است.

سقف کاذب PVC چیست؟

سقف کاذب pvc اتاق خواب

سقف کاذب pvc اتاق خواب

  1. مدل سقف کاذب چوبی اتاق خواب

وقتی صحبت از ظاهر اشرافی دکوراسیون باشد، هیچ چیز جای چوب را نمی گیرد! اگر علاقه ای به استفاده از سقف های تمام چوبی ندارید، پس مدل پایین را امتحان کنید! در کناره های این سقف طرح چوب کار شده که حس و حال کمی روستایی هم به فضا می دهد! این طرح های چوب یک تضاد کامل را با بقیه عناصر موجود در اتاق ایجاد می کند و در نهایت دکوراسیون ساده و زیبا را می سازند.

سقف کاذب چوبی اتاق خواب

سقف کاذب چوبی اتاق خواب

  1. طراحی سقف پیوسته با دیوار برای اتاق خواب

این سقف زیبا قطعا ارزش چندبار نگاه کردنش را دارد! دیوار اتاق خواب با طراحی نرم و کوسن مانند برجسته شده که می توانید به آن تکیه بدهید و فیلم ببینید یا  کتاب بخوانید! ویژگی منحصر به فرد این طرح همین قسمت های برجسته کوسن مانند دیوار است که در سقف هم ادامه پیدا می کند و تا دیوار مقابل کشیده می شود. در واقع یک دکوراسیون را fi سقف کاذب شما اضافه کرده است.

سقف و دیوار کاذب کوسنی

سقف و دیوار کاذب کوسنی

  1. طرح سقف کاذب مدرن اتاق خواب

این طرح سقف جزو جذاب ترین هاست. سطح سقف با ورق های PVC پوشیده شده و با اینکه طرح بسیار ساده ای دارد اما نتیجه فوق العاده از آب درآمده است! قسمت مرکزی سقف نیز برای آویختن چراغ یا فن خالی است. اگر یک کلمه برای توصیف این طرح می شد به کار برد، قطعا کلمه “فوق العاده” بود!

مدل سقف کاذب مدرن اتاق خواب

مدل سقف کاذب مدرن اتاق خواب

  1. مدل سقف کاذب اتاق خواب مستطیلی

اگر اتاق خواب شما به شکل مستطیلی است و نمی دانید که چگونه آن را دیزاین کنید، پس به این مدل خیره کننده نگاه کنید! سقف سینی شکل (حالت دوطبقه) با ورقه های چوبی در مرکز تزئین شده است. چوب در کنار زیبایی بخشیدن به فضای داخلی، می تواند به عنوان یک ماده عایق فوق العاده عمل کند که می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

بیشتر بخوانید: کناف سقف پذیرایی مستطیلی

مدل سقف کاذب اتاق خواب مستطیلی

مدل سقف کاذب اتاق خواب مستطیلی

  1. طرح سقف گرد برای اتاق خواب

در این اتاق خواب که شبیه اتاق های قصر است، می توانید مانند یک پادشاه بخوابید! به جای انتخاب های معمولی برای سقف مانند مربع یا مستطیل، می توانید آن را به شکل گرد و طراحی کنید. المان دایره‌ای روی سقف حاشیه ای آینه ای دارد و با لامپ‌های نئون زیباتر شده است.

مدل سقف کاذب اتاق خواب گرد

مدل سقف کاذب اتاق خواب دایره ای

  1. مدل سقف کاذب اتاق خواب مربع

سقف های مربعی پرطرفدارترین طرح های مورد استفاده در اکثر اتاق خواب ها هستند. نصب و نگهداری آنها نیز آسان است. در اینجا مدلی داریم که تقریبا روی تمام اتاق های دیگر قابل اجراست. نورهای ملایم به کار رفته در شیار ها به دلیل جلوه درخشانی که دارند زیبایی خاصی به سقف می بخشد. قسمت مرکزی سقف نیز برای نصب یک لامپ یا پنکه خالی است.

مدل سقف کاذب اتاق خواب مربع

مدل سقف کاذب اتاق خواب مربع

قبل از عملی کردن هر یک از این مدل ها، به شما توصیه می کنیم که با یک طراح داخلی صحبت کنید تا نوع متریال، هزینه و المان های دکور روی آن را مشخص کند. ضمنا به خاطر داشته باشید که کناف اصفهان می تواند بسیاری از این طرح های سقف کاذب شامل سقف کناف را برای شما طراحی و اجرا کند؛ با اسپادکناف تماس بگیرید.

خوشحال میشیم با ما تماس بگیرید تا قیمت ما را با رقبا مقایسه کنید              09191948200

1 پاسخ
  1. مهندس امینی
    مهندس امینی گفته:

    سلام وقت بخیر
    بنده داشتم برای همکاری شرکت شمارو بررسی میکردم
    عالی هستین به امید همکاری
    و یه تشکر هم از سایت پورتال جامع مهندسی ایران بکنم که بنده با سایت شما آشنا کردن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد