website stat آبنمای خانگی | نقش آبنما در طراحی دکوراسیون منزل | انواع آبنمای خانگی | اسپاد کناف
آبنمای خانگی

نقش آبنما در دکوراسیون منزل

نقش آبنمای خانگی در دکوراسیون منزل

مطمئناً شما آبنما ها را در مکان های مختلف دیده اید. انواع آبنما از جمله آبنما موزیکال ، آبنما کف خشک ، آبنما ریتیمیک و … در پارک ها، نزدیک بسیاری از ورودی هتل ها و باغ ها دیده می شوند. اما آیا میدانید برخی از آبنماها را میتوان در محیط داخلی منازل نیز استفاده کرد. استفاده از آبنمای خانگی ، باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل می شود. استفاده از یک نورپردازی شیک در کنار آبنما نیز می تواند جلوه خارق العاده ای به دکوراسیون شما بدهد.

اگر قصد استفاده از آبنمای خانگی را دارید ، از قبل به نکات زیر توجه کنید:

بهترین مکان برای نصب آبنما خانگی، جلوی در ورودی خانه است. این کمک می کند انرژی منفی درست در ورودی متوقف شود. البته آبنما نباید ورودی را مسدود کند.

از قرار دادن آبنما در مرکز خانه خودداری کنید.

آبنما را در اتاق خواب خود نصب نکیند.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای قرار دادن یک آبنما داخلی دارید.آبنما باید متناسب با اندازه اتاق باشد، در غیر این صورت عجیب به نظر می رسد.مساحت مورد نیاز را اندازه گیری کرده و با ابعاد فواره هایی که می خواهید نصب کنید، بررسی کنید. یک آبنما خیلی بزرگ غیرطبیعی به نظر می رسد، در حالی که اندازه خیلی کم آن، تأثیر کمی دارد.

جنبه مهمی که باید بخاطر بسپارید، حرکت آب در هنگام ریزش است. آبنما را به گونه ای تنظیم کنید که آب به زمین یا به میز و صندلی های اطراف پاشیده نشود. هنگام تنظیم فواره در نزدیکی پنجره، توجه داشته باشید که باد باعث پاشیده شدن آب به فضای اتاق نشود.

نقش آبنمای خانگی در دکوراسیون

انواع بی شماری از آبنما های خانگی وجود دارد که آنها از لحاظ سبک، شکل، اندازه و غیره متفاوت هستند. برخی از آنها بسیار ساده و برخی پیچیده هستند که انتخاب نوع مناسب به بودجه، سلیقه و موقعیت شما بستگی دارد. ما به شما آبنما دیواری را پیشنهاد می کنیم.

طراحی مناسب آبنما را انتخاب کنید

همانطور که در بالا هم متذکر شدیم ، آبنماهای داخلی ، در اندازه ها و شکل ها و از مواد مختلف و به سبک های منحصر به فردی ساخته شده اند. طرحی را انتخاب کنید که از نظر رنگ، طرح، بافت و سبک، با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد. برای مطالعه مقاله نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید.

آبنما های دیواری از نظر طراحی مدرن هستند. این ها معمولاً در لابی هتل ها و فضاهای عمومی نصب می شوند تا به مناطق پر رفت و آمد زیبایی ببخشند. اگر یک آپارتمان جمع و جور دارید، اجازه ندهید که کمبود فضا مانع این شود که شما از مزایای داشتن آبنما بهره مند نشوید. شما میتوانید آبنما دیواری را انتخاب کنید.

اگر در اطراف خانه خود فضای کافی برای قرار دادن آبنما ندارید ، پس چرا آبنماهای رومیزی را در نظر نمی گیرید.این نوع آبنماها کوچک و جمع و جور هستند و میتوان آنها را روی میزهای کنار خانه خود قرار دهید.

علاوه بر این می توانید از مشاوره یک طراح داخلی ماهر نیز برای پیاده سازی آبنما خانگی سود ببرید.

آبنمای دیواری

ایمنی

اگر در حال نصب یک آبنما کوچک روی میز هستید ، اطمینان حاصل کنید که برای کودکان کوچک یا حیوانات خانگی به راحتی قابل دسترسی نیست.اطمینان حاصل کنید که هیچ سیم برق سرگردان از آب خارج نشده و هیچ نشت الکتریکی در آب جاری وجود ندارد.

نصب آبنما در محیط های داخلی ، نه تنها باعث زیباتر شدن فضای شما ، بلکه باعث آرامش و لبخند می شود و هم چنین باعث می شود شما مشکلات خود را فراموش کنید.بنابراین شما و همه افراد دیگر در خانه با وجود آبنمای خانگی ، احساس بسیار خوبی می کنید.

همانطور که قبلاً گفته شد، نصب آبنمای خانگی، باعث جذب و افزایش انرژی مثبت در افراد، هنگام نگاه کردن به آن می شود. در نتیجه، همه چیز در اطراف شما و خانواده شما خوب به نظر می رسد.

بعلاوه اگر شما در یک آب و هوای گرم زندگی می کنید و می خواهید خانه ای داشته باشید که در فصل های گرم سال خنک باشد ، استفاده از آبنماهای خانگی را برای خنک تر کردن محیط خانه خود در نظر بگیرید.

آب روان نماد سعادت و ثروت است.بنابراین ، یک آبنمای خانگی نه تنها یک نقطه کانونی در دکوراسیون شما ایجاد می کند ، بلکه باعث خوش شانسی می شود!

پس از نصب آبنمای خانگی به نگهداری و مسائل مربوط به تعمیرات احتمالی آن توجه کنید. برای مطالعه مقاله دلایل اهمیت نگهداری ساختمان کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد