website stat راهنمای کامل سقف کاذب PVC | قیمت سقف کاذب PVC | اسپاد کناف
سقف کاذب PVC

راهنمای کامل سقف کاذب PVC

سقف کاذب  PVC چیست و چه معایب و مزایایی دارد؟

روند استفاده از سقف کاذب در چند دهه گذشته شاهد تحول بزرگی بوده است. از سقف های ساده گرفته تا سقف های کاذب طرح دار ، ما راه زیادی را پیموده ایم. سقف کاذب PVC یک افزودنی نسبتاً جدیدتر در این سفر است.

سقف های کاذب PVC تنوع و انعطاف پذیری زیادی را در میان چندین مزیت دیگر ارائه می دهد. با این حال ، به دلیل فقدان اطلاعات جامع ، سقف کاذب پی وی سی محبوبیت زیادی پیدا نکرده است.

بنابراین ، ما یک راهنمای دقیق در مورد سقف کاذب پی وی سی ارائه کرده ایم.

این مقاله به موارد زیر می پردازد:

  • سقف کاذب PVC چیست؟
  • جنبه های مثبت و منفی مواد سقف کاذب PVC چیست؟
  • گزینه های طراحی سقف کاذب PVC زیبا
  • مقایسه سقف کاذب PVC ، سقف کاذب Pop و سقف کاذب گچی
سقف کاذب PVC و دکوراسیون

دکوراسیون و سقف کاذب PVC

سقف کاذب PVC چیست؟

پلی وینیل کلراید یا PVC یک ماده پلاستیکی قوی و تولید شده در کارخانه است. پانل های سقفی PVC در اشکال ، طرح ها ، رنگ ها و طول های مختلف وجود دارد. پانل های سقفی کاذب PVC دارای هسته توخالی و نمای بیرونی صاف و براق هستند.

اگرچه روند کفپوش PVC به طور گسترده ای شناخته شده است ، اما مواد طراحی سقف کاذب پی وی سی هنوز یک راه حل سقفی چندان محبوب نیستند. اکثر متخصصان از مزایای طرح های سقف کاذب  غافل می شوند. به همین دلیل است که مواد سقف کاذب  PVC کمتر از حد باقی می ماند.

در اینچا قصد داریم مزایای مواد سقف کاذب پی وی سی را برای شما شرح دهیم تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را انجام دهید. (سقف کاذب شیشه ای چیست؟)

مزایای سقف کاذب PVC چیست؟

ماندگاری بالا

پانل های سقفی کاذب PVC سالها بدون خم شدن و تاب خوردن دوام می آورند. جنس سقف کاذب PVC بسیار مقاوم و محکم با گذشت زمان شکننده نمی شود. علاوه بر این ، هنگام نصب کمتر احتمال دارد آسیب ببیند.

نصب آسان

نصب پانل های سقفی کاذب PVC بسیار آسان است. علاوه بر این ، فرآیند نصب تمیز اتاق را گرد و غبار و کثیف نمی کند. علاوه بر آن ، می توانید سقف کاذب پی وی سی را بدون مشکل و آشفتگی زیاد بریده و برش دهید. پانل های سقفی کاذب PVC با استفاده از پیچ های نامرئی نصب و نصب می شوند.

نگهداری آسان

پانل های سقفی کاذب PVC نه تنها با نصب آسان همراه هستند ، بلکه تعمیر و نگهداری آسان را نیز ارائه می دهند. تمیز کردن و نگهداری آسان دلیل اصلی PVC برای انتخاب کفپوش ایده آل است.

علاوه بر این ، صفحات سقفی کاذب PVC برای نگهداری معمول نیازی به لاک زدن ، پوشش مخصوص یا رنگ آمیزی ندارند.

برعکس ، همه این پانل ها نیاز به یک پاک کردن سریع با یک پارچه تمیز و مرطوب ، بارها و بارها دارد.

علاوه بر این ، می توانید از پاک کننده های خانگی برای پاک کردن صفحات سقفی کاذب PVC هر چند وقت یکبار استفاده کنید تا آنها را جدید و براق نگه دارید.

وزن سبک

پانل های سقفی کاذب PVC یکی از سبک ترین مصالح سقف کاذب هستند. در نتیجه ، مدیریت ، حمل و نصب آنها بسیار آسان می شود.

ضد آب

مواد سقف کاذب پی وی سی ضد آب ، آب را جذب نمی کنند. از این رو ، رطوبت اتاق ها را از بین می برند و اجازه رشد کپک و کپک را نمی دهند.

طراحی و سقف کاذب PVC

طراحی سقف کاذب PVC

قابلیت جدا شدن

جدا کردن صفحات سقفی کاذب PVC بسیار آسان است. این پانل ها با استفاده از پیچ در قاب سوراخ می شوند. بنابراین ، در صورت نیاز می توانید آنها را به طور امکان باز کنید.

ضد موریانه و مقاوم در برابر آتش

بر خلاف مصالح چوبی سقفی کاذب ، مصالح سقف کاذب پی وی سی در حملات موریانه بدون تأثیر باقی می ماند. علاوه بر این ، آنها با خواص عایق خود گسترش آتش را کنترل می کنند.

راه حل های سقفی ضد موریانه

سقف های کاذب PVC مقاوم در برابر موریانه.

مقرون به صرفه

قیمت ورق سقف کاذب PVC نسبتاً مناسب است. محدوده لیست قیمت سقف کاذب PVC با عناصر اضافی و عملیات سطحی افزایش می یابد.

معایب سقف کاذب PVC

ظاهر پلاستیکی

پانل های سقفی کاذب PVC ظاهری پلاستیکی دارد که ممکن است با سلیقه برخی افراد مطابقت نداشته باشد. با این حال ، می توانید به راحتی از این مشکل خلاص شوید.

ساده به پانل سقف کاذب PVC یک سطح دهید و ظاهر دلخواه و رنگ سقف کاذب طرح سقف کاذب پی وی سی را بدست آورید.

مقاومت کمتر در برابر حرارت

مواد سقف کاذب پی وی سی انتخابی ایده آل برای سقف های بیرونی نیست. دلیل آن این است که وقتی در معرض حرارت زیاد قرار می گیرند آسیب می بینند.

با این حال ، شما می توانید آنها را به راحتی در داخل خانه و با روشنایی سقف کاذب LED کم مصرف استفاده کنید. در مقاله دیگر اسپادکناف به پوشش های ضد حریق پرداختیم که مطاله اش می تواند مفید باشد.

مواد سقف کاذب پی وی سی گاز کلر آزاد می کنند

انتشار گاز کلر سمی است. بنابراین ، از استفاده از مواد سقف کاذب پی وی سی در آشپزخانه ها خودداری کنید.

سقف کاذب PVC طرح چوبی

سقف کاذب PVC طرح چوب

انواع مختلف سقف کاذب

در  مقاله انواع مختلف سقف کاذب در مورد دسته بندی ها و انواع سقف کاذب می توانید بیشتر بدانید.

طرح های سقف کاذب PVC

یکی از بهترین چیزها در مورد مواد سقف کاذب، تطبیق پذیری آن است. می توان از آن برای تزئین سقف کاذب خود به روش های مختلف استفاده کرد.

برای تزئین مکان خود می توانید از طرح های سقف کاذب پی وی سی زیر استفاده کنید:

سیستم تعلیق سقف کاذب مینیمالیستی

به جای پوشاندن کل سقف با PVC ، می توانید یک پنل مینیمالیستی را معلق کرده و یک فن یا چند چراغ تزئینی را روی آن ثابت کنید. طراحی سقف کاذب PVC برای سالن جذابیت زیبایی را به اتاق می بخشد.

طراحی لوکس PVC سقف کاذب برای حمام

برای اینکه جلوه ای مجلل به حمام بدهید ، می توانید از مواد سقف کاذب پی وی سی در آن استفاده کنید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از کفپوش PVC یا دیوارهای PVC در رنگ بندی های مختلف استفاده کنید تا به حمام احساس یکنواختی ببخشید.

سقف کاذب درخشان در اتاق خواب

با استفاده از پانل های سقفی کاذب PVC رنگ چوبی می توانید احساس چوبی را در اتاق خواب خود تکرار کنید. علاوه بر این ، اتاق خواب سقف کاذب PVC با بافت چوبی را با چراغ های LED روشن متضاد کنید تا یکنواختی را از بین ببرید.

علاوه بر این ، می توانید از طرح سقف کاذب با بافت چوبی برای سالن نیز استفاده کنید.

سقف کاذب برای اتاق خواب در ظاهر چوبی.

طرح های سقفی کاذب PVC هندسی

اگر به اشکال هندسی علاقه دارید ، این روزها نیز بسیار مورد توجه است ، از طرح های سقف کاذب پی وی سی استفاده کنید. علاوه بر این ، برش مواد به راحتی امکان پذیر است. بنابراین می توانید به راحتی شکل دلخواه خود را بدست آورید.

ایده های سقف کاذب هندسی.

برای پیوند مدرنیته با سنت از PVC استفاده کنید

بیشتر خانه های هندی دارای سقف هایی با سقف هستند. با این حال ، قبلاً فقط POP برای ساخت این قرنیزها استفاده می شد. اما می توانید قرنیزهای مقاوم تر و آسان تری را به شکل PVC تهیه کنید. در نتیجه ، طراحی سقف کاذب  شما برای سالن زیبا به نظر می رسد و همچنین چالش های POP را برطرف می کند.

سقف کاذب PVC و سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف و سقف کاذب PVC

مقایسه سقف کاذب PVC ، سقف کاذب Pop و سقف کاذب گچی

راه حل های سقف کاذب زیادی در بازار وجود دارد. با این حال ، بهترین طراح داخلی همیشه به دنبال بهترین مواد سقف کاذب است.

علاوه بر این ، یک ماده ممکن است برای یک منظور خوب باشد اما برای چیز دیگری بهترین انتخاب نیست.

بنابراین ، درک تفاوت بین آنها ضروری است.

متداول ترین مصالح سقف کاذب PVC ، POP و گچ است.

اجازه دهید مشخصات هر یک را مرور کنیم:

مقایسه POP در مقابل گچ در مقابل PVC

خلاصه

سقف های کاذب PVC راه حل های سقفی ایده آل برای فضاهای تجاری و مسکونی مانند ادارات ، فروشگاه ها ، گاراژها ، توالت ها ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب و سالن است. علاوه بر این ، پانل های سقفی کاذب PVC جایگزینی مقرون به صرفه برای پانل های سقفی کاذب گچی گران تر هستند.

علاوه بر این ، به راحتی می توان از این مواد سقف سبک و مقاوم در برابر رطوبت استفاده کرد. گرچه درجه حرارت بالا بر آنها تأثیر می گذارد ، اما تحت تأثیر اشعه UV قرار نمی گیرند. بنابراین ، اگر در منطقه ای نسبتاً سردتر زندگی می کنید ، می توانید از مواد در خارج از خانه بسیار راحت استفاده کنید.

علاوه بر این ، انعطاف پذیری طراحی ارائه شده توسط مواد بسیار مهم و طراوت بخش است.

سقف های PVC راه حل های مناسبی برای سقف هستند. بنابراین ، این مقاله تمام نکات کلیدی مربوط به مزایا ، چالش ها ، برنامه ها و طرح های سقف کاذب پی وی سی را مشخص کرده است.

علاوه بر این ، یک جدول مقایسه دقیق ، نحوه نصب ، کاربرد ، قیمت گذاری و سایر جزئیات مصالح سقف کاذب PVC ، POP و گچ را شرح می دهد.

در مقاله دیگری نیز درباره نکات اجرای سقف کاذب نوشته ایم که مطالعه آن می تواند مفید باشد.

سقف های کاذب کناف

علاوه بر این، یک نوع پرطرفدار از سقف های کاذب ، سقف کاذب کناف است.کناف (کناف چیست؟) ، همان صفحات روکش دار گچی هستند که استفاده از آنها ، به زیباسازی ساختمان کمک زیادی می کند.سقف کاذب کناف در اشکال ، اندازه ها و سبک های مختلف متناسب با نیاز کاربر وجود دارد. اجرای آن با سرعت بالایی انجام می شود ، چون روش نصب آن بسیار آسان و ساده است.اگر در رابطه با سقف کاذب کناف نیاز به اطلاعات بیشتری دارید ، با شرکت اسپادکناف ارتباط برقرار کنید.

طراحی و اجرای کناف در اصفهان و تک تک استان های ایران ، مقرون به صرفه است ، نصب آن آسان است و به شما امکان می دهد ، پس از نصب آن به راحتی به کانال ها و سیم ها دسترسی پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد