website stat لاینینگ یک طرف | اجرای لاینینگ | کناف کاری

لاینینگ (یک طرف)

دیوار کاذب پوششی لاینینگ یک طرف

دیوار کاذب پوششی بر اساس نوع عملکرد ممکن است از مواد مختلفی در ساخت آن استفاده شود، ولی عمده ترین موادی که در ساخت این محصول به کار میرود، استفاده از صفحات روکش دار گچی است.

ابتدا زیر سازی با مقطع C و L صورت می گیرد، سپس صفحات پروفیل روی این مقاطع سوار می شوند. بین صفحات و دیوار زمینه فضایی وجود دارد که از این فضا می توان برای جای دادن انواع  عایق ها و شریان های تاسیساتی الکتریکی و… استفاده کرد.

این عمل باعث می شود تا تاسیسات در داخل مصالح جای داده نشود و دسترسی راحت در هنگام لزوم به تاسیسات ساختمان است و مانع از خراب شدن تاسیسات در دراز مدت می شود.

قبل از نصب این دیوار کاذب بهتر است سطح مورد نظر به صورت کامل تمییز شود تا پس از اجرا کیفیت قابل قبول حاصل شود.

 پس از نصب دیوار درز های به وجود آمده را می توان به وسیله درزگیر های مخصوص کناف و بتونه به صورت کامل پوشش داد. پس از این مرحله اگر هنوز دیوار به طور کامل یک دست نشده باشد می توانید از پوشش های مخصوص کناف برای یکدست و صاف شدن دیوار اجرا کنید.

از این دیوار کاذب می توان در زیر کار و روی کار استفاده کرد و می تواند به عنوان یک پوشش عالی برای مشکلات اجرایی ساختمانی محسوب شود.

جهت خرید و اجرای کناف در اصفهان ، نصب لاینینگ ( یک طرف) اصفهان با گروه فنی و مهندسی کناف کاری اصفهان تماس بگیرید. و از خدمات ما بهره ببرید.

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد