website stat انواع سقف کاذب | انواع مختلف کناف سقف خانه | اسپاد کناف اصفهان
ایده های نور پردازی دکوراسیون

انواع مختلف سقف کاذب

انواع مختلف سقف کاذب

سقف کاذب کناف سقفی است که در زیر سقف اصلی نصب می شود. این محصولات در حداقل فاصله 8 اینچ از سقف اصلی مهاربند می شوند. اندازه و ابعاد سقف های کاذب ممکن است بسته به شرایط خانه و طرح آن متفاوت باشد. آنها در سقف اصلی توسط یک قاب چوبی یا فلزی معلق می شوند. (برای مطالعه بیشتر: هرآنچه باید درباره سقف کاذب بدانید) در حال حاضر انواع سقف کاذب با رنگ ها و طرح های مختلف طراحی می شود. سقف کاذب در مکان های مختلفی قابل نصب است، از اتاق ها گرفته تا سقف کاذب حمام. در این مقاله با انواع مختلف سقف کاذب آشنا خواهید شد.

سقف گچ

گچ دارای مقدار فراوانی کلسیم است. دوام سقف گچ به کیفیت قاب های فلزی بستگی دارد. مراحل نصب سقف گچ بسیار آسان و بدون دردسر انجام می شود. گچ یک ماده نهایی خالص تولید شده در کارخانه است و علی رغم وزن سبکی که دارد برای مدت طولانی دوام خواهد داشت. در این مقاله نیز می توانید در مورد پانل های گچی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

گچ سقف پاریس

برای ساختن سقف پاریس از گچ پاریس استفاده می شود. گچ  به صورت پودر تهیه شده و سپس با توجه به طرح مورد نظر، در ترکیب با آب به خمیر تبدیل می شود. طراحی سقف به صاحبان خانه بستگی دارد. این نوع گچ بسیار بادوام است و سال ها بدون هیچگونه فرسودگی و آسیب دیدگی سالم می ماند. تهیه و کار با گچ پاریس در مقایسه با گچ معمولی بسیار آسان تر و ارزان تر است.

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

سقف الیافی

در سقف های الیافی بیشتر از سقف کاشی الیاف معدنی استفاده می شود. این سقف های الیافی به عنوان یک سقف صوتی یا عایق صدا شناخته می شوند. سقف الیافی را از مخلوط کردن مواد طبیعی و مصنوعی تهیه می کنند. سقف های الیافی بسیار سخت و مقاوم هستند و از این رو بهترین گزینه برای مقاومت سقف در برابر حرارت و آتش هستند. این نوع سقف ها را می توانید در ساختمان های تجاری مانند مراکز خرید، نمایشگاه های خرده فروشی و دفاتر مشاهده کنید.

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

سقف پی وی سی

پلی وینیل کلراید یا پی وی سی یک ماده پلاستیکی سبک و مقاوم در است. پانل های سقفی پی وی سی در اشکال، طرح ها، رنگ ها و طول های مختلف تهیه می شوند. سقف های کاذب pvc دارای دوام بالا، خاصیت ضد آب، وزن سبک، قابلیت جدا شدن، نصب و تعمیر و نگهداری آسان و ضد حرارت می باشند. (برای مطالعه بیشتر: سقف کاذب PVC چیست؟)

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

سقف چوبی

سقف چوبی بهترین محصول سقف طبیعی است. این نوع سقف دارای بیشترین انواع بافت و الگوهاست که می تواند چشم ها را به خود خیره کند. سقف های چوبی به صورت بلوک های چوبی، تخته ها و پانل ها تهیه می شوند. این سقف ها را می توان فقط با پیچ و میخ نصب کرد. سقف های چوبی برای آب و هوای سرد مناسب هستند اما در برابر حملات موریانه مقاوم نیستند. سقف چوبی گران قیمت است و به همین خاطر به مراقبت و نگهداری نیاز دارد.

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

سقف شیشه ای

سقف شیشه ای ماده ای غیر بلوری با خاصیت غیر شکننده و غیرشفاف است اما این ویژگی ها قابل تغییر هستند. سقف شیشه ای مقاوم است و با طرح های مختلفی ارائه می شود. استفاده از سقف شیشه ای در خانه باعث افزایش زیبایی بصری می شود. برای مطالعه بیشتر مقاله سقف کاذب شیشه ای را مشاهده کنید.

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

سقف فلزی

سقف فلزی به طور گسترده در سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. سقف فلزی دارای مواد بسیار سخت و بادوام است که می تواند باعث افزایش طول عمر سقف شود. فلزات مورد استفاده برای این نوع سقف، آهن، گالوانیزه و آلومینیوم می باشد. این سقف ها می توانند به راحتی نصب و دوباره متصل شوند. همچنین هزینه آنها بسیار کمتر است. سقف فلزی نیاز به نگهداری زیاد ندارد.

 

انواع مختلف سقف کاذب

 

سقف پارچه ای

سقف پارچه ای را سقف چرم مصنوعی نیز می نامند. زیرا ماده ای که در این نوع سقف استفاده می شود یا چرم است یا پارچه. از آنجا که این یک محصول ساخته شده توسط بشر است، می توان این مواد را به هر طرح و شکلی تبدیل کرد. سقف پارچه ای باعث افزایش زیبایی در فضای داخلی می شود.

 

انواع مختلف سقف کاذب

برای استعلام قیمت اجرای سقف کاذب و اجرای کناف در اصفهان  و سایر استان ها با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد