website stat چند نکته در مورد اجرای سقف کاذب | نکات نصب سقف های کاذب | اسپادکناف
چند نکته در مورد سقف های کاذب

چند نکته در مورد اجرای سقف های کاذب

معرفی سقف های کاذب

بسیاری از مالکان و مشاغل خانه ها مایلند با اجرای سقف کاذب ، خانه ها و دفاتر خود را زیبا کنند.سقف کاذب هم منحصر به فرد و هم کاربردی است. سقف کاذب ، علاوه بر جذابیت و زیبایی ، در پنهان کردن سیم کشی و کانال های تهویه هوا نیز کمک می کند. سقف های کاذب در حمام، اتاق ها، پذیرایی و سایر فضاهای خانه قابل استفاده اند.

سقف کاذب یک روش عالی برای افزودن یک نقطه کانونی جالب به یک فضا است.سقف کاذب همچنین به کنترل دمای یک فضا کمک می کند.آنها از نظر انرژی كاملاً كارآمد هستند ، زیرا فاصله پر از هوا بین دو لایه سقف اصلی و سقف کاذب ، دما را در یك اتاق کنترل می كند. همچنین ، آنها به بهینه سازی بهتر تهویه مطبوع کمک می کنند. زیرا حجم کلی فضا را کاهش می دهند و بنابراین نیاز به سیستم خنک کننده کمتر است.

با داشتن مزایای فراوان ، به خاطر داشته باشید که سقف کاذب می تواند مشکلاتی نیز داشته باشد.آنها می توانند محل تولید آفات و حشرات شوند از این رو کنترل منظم آفات مورد نیاز است.

در اینجا چند نکته آورده شده است که به شما کمک می کند ، یکبار برای همیشه در مورد اجرای سقف کاذب تصمیم بگیرید.

ملاحظات برای نصب سقف کاذب

ملاحظات برای نصب و اجرای سقف کاذب

ارتفاع

  یکی از مهمترین ملاحظات ارتفاع است. برای ایمنی ، باید اطمینان حاصل کنید که اگر دست خود را بالا می آورید ، فضای کافی بین سقف و دست وجود داشته باشد.بنابراین شما باید در نظر بگیرید که بعد از نصب لوستر یا هر گونه آویز سقف ، با آنها برخورد نمی کنید.

آویز های سقفی

نکه های سقفی سنگین هستند و قبل از شروع کار اجرای سقف کاذب ، نیاز به قلاب برای نصب بر روی دال سقف اصلی است.این امر به ویژه در مورد سقف کاذب کناف یا هر سقف کاذب سبک وزن دیگر صدق می کند.به عبارتی دیگر باید قلاب آویزها و لوسترها را قبل از اجرای کناف ، روی سقف اصلی نصب کنند.

سبک داخلی و چیدمان اتاق را ارزیابی کنید

در پی دادن جلوه ای جدید به فضای داخلی خود ؛ شما نمی خواهید سقف کاذب در خانه شما کاملاً متفاوت از چیدمان باشد ، درست است؟بنابراین به دنبال طرح ها و موضوعات بی انتها باشید که بتوانند برای هر چیدمان مناسب تر باشند.برای نورپردازی سقف کاذب یک پرتوی نور ایده آل متناسب با فضا و سقف را انتخاب کنید.

قبل از نصب سقف کاذب ، تصمیم گیری در مورد بهترین طراحی سقف مهم است.اگر سبک خانه شما ساده است ، یک طرح سقف کاذب ساده انتخاب کنید. (نکاتی درباره چگونگی دکوراسیون منزل)

سقف های کاذب

رنگ سقف کاذب

رنگ سقف کاذب اتاق نشیمن شما می تواند تفاوت زیادی در دکوراسیون اتاق ایجاد کند.در حالی که سقف های کاذب رنگ تیره حس شاهانه ای دارند ، اما باعث می شوند فضا کوچکتر به نظر برسد.رنگ های روشن با اتاق های کوچک بهترین ترکیب را دارند.

مواد سقف کاذب مناسب را تهیه کنید

انواع مختلفی از مواد برای ساخت سقف کاذب وجود دارد.(انواع سقف کاذب کدامند؟) شما باید نوع مناسب را متناسب با بودجه ، سلیقه ، فضا ، شرایط آب و هوایی منطقه و سایر ملاحظات انتخاب کنید و این شامل :سقف کاذب کناف ، سقف کاذب چوبی ، سقف های کاذب شیشه ای ، سقف های کاذب فلزی و سقف های کاذب PVC می باشد.

در میان انواع مواد مورد استفاده برای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب کناف پرطرفدارتر است.این سبک ، مقاوم در برابر آتش ، با دوام ، عایق صدا و ارزان است.

مهمترین نکته ای که زمان نصب سقف کاذب باید بدانید ، تحقیق و استخدام متخصصانی است که می دانند چه کاری انجام می دهند و کار را به سرعت انجام می دهند.به خاطر داشته باشید که این نوع نصب نیاز به دقت در طراحی و محاسبه دارد و فقط باید توسط یک متخصص سقف در محل قرار بگیرد. برای استعلام قیمت و نصب انواع سقف کاذب و کناف سقفی با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد