website stat سقف کاذب شیشه ای چیست | سقف کاذب شیشه ای | اجرای سقف کاذب شیشه ای
سقف کاذب شیشه ای چیست

سقف کاذب شیشه ای چیست؟

سقف کاذب شیشه ای چیست؟

مدت هاست که سقف های شیشه ای شناخته شده اند. البته پیش از این فقط در اتاق هایی که برای پذیرایی تعداد زیادی از مردم در نظر گرفته شده بود استفاده می شد. (مانند سالن های کنسرت ، غرفه های نمایشگاهی و مکان هایی برای رویدادهای خاص مختلف) البته امکان استفاده از چنین سقفی در ساخت و ساز های داخلی فقط زمان بر بود. اما حالا سقف کاذب شیشه ای اوضاع را تغییر داده است!

اکنون زمان این است که سقف های شیشه ای بدون در نظر گرفتن هدف و ویژگی های آنها بتوانند در هر مکان استفاده شوند. اسپاد کناف به عنوان یکی از باتجربه ترین مجریان اجرای کناف و سقف کاذب در قم و دیگر شهرستان های ایران، شما را با این نوع سقف ها بیش تر آشنا می کند.

سقف های کاذب به عنوان یکی از مدرن ترین راه حل ها استفاده شده است. از نظر ساختاری ، سقف کاذب شیشه ای سقفی شفاف است که جایگزین گزینه های معمول ساخته شده از بتن یا چوب می شود. از ویژگی های اصلی این سازه ها امکان ایجاد نور کارآمد و یکنواخت است که باعث راحتی بیشتر اتاق می شود.

سقف کاذب شیشه ای چیست

مشخصات و کاربرد سقف های کاذب شیشه ای

در نگاه اول ، شیشه به نظر می رسد یک ماده سبک است ، اما این نظر فریبنده است. محصولات شیشه ای استاندارد 12 میلی متر ضخامت دارند و بلند کردن آنها به تنهایی تقریباً غیرممکن است.  علاوه بر پیچیدگی نصب ، به دلیل وزن زیاد نیاز به ساختار پشتیبانی نیز وجود دارد .و باید برای بارهای قابل توجهی طراحی شود.  ضخامت محصولات بسته به هدف کف و بارهای مورد انتظار به صورت جداگانه محاسبه می شود. به عنوان مثال ، در ساختمانهای چند طبقه عمومی ، طبقات بار بیشتری دارند ، بنابراین ساختار سقف باید از مقاومت کافی برخوردار باشد.

سازه های سقف شیشه ای همه کاره و مناسب برای هر سبکی هستند ، اما در فضای داخلی با تکنولوژی بالا و کلاسیک بهترین شکل را دارند.  طبقه بندی سقف های شیشه ای شامل انواع زیر است: شیشه های رنگی (از شیشه های رنگی برای تولید آنها استفاده می شود) و  نور پس زمینه آینه کاری شده است.

ویژگی های ترکیبی

از ویژگی های منحصر به فرد این نوع سقف کاذب این است که ، سقف های کاذب شیشه ای امروزه به یک برند و بیشترین راه حل برای دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. چنین سقفی سازگار با محیط زیست ، مقاوم در برابر رطوبت ، تمیز و نگهداری آن آسان است. این نوع سقف ها ایده آل برای ایجاد یک درخشش یکنواخت است که تقریباً هیچ سیستم سقفی کاذب قادر به انجام آن نیست. همچنین پانل های سقفی شیشه ای بسته به تصمیم طراح با نصب پانل های مات ، آینه ای ، رنگی یا چاپی با عکس ترکیب می شوند.

اگر می خواهید فضایی کاملاً منحصر به فرد در اتاق ایجاد کنید و در عین حال قصد تغییر مواد تزئینی سقف را در فواصل منظم ندارید ، تقریباً تنها راه حل را می توان سقف کاذب شیشه ای نامید. یک ویژگی مهم نیز باید ذکر شود این که این سقف ها می توانند فضاهای قابل توجهی را پوشش دهند ، به دلیل درخشش یکنواخت ، ارتفاع اتاق را به صورت بصری افزایش می دهند.

اگر به موضع سقف های کاذب علاقمند شدید پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر اسپادکناف درباره سقف کاذب PVC و انواع مختلف سقف های کاذب را نیز مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد