website stat سقف کاذب حمام | انواع سقف های کاذب حمام و سرویس بهداشتی | اسپادکناف
سقف های کاذب در حمام

سقف های کاذب در حمام

سقف های کاذب مناسب حمام

سازه های دارای سقف کاذب دارای ظاهری دلپذیر و پارامترهای فنی بالایی هستند.به دلیل تنوع در سیستم های سقف کاذب ، امکان نصب آنها در هر اتاق وجود دارد.از سقف کاذب می توان حتی در حمام استفاده کرد.استفاده از این طرح به شما امکان می دهد ، حمام را دوباره تجهیز کرده و فضای داخلی منحصر به فردی بسازید.قبل از انتخاب چنین سقفی در حمام ، باید با ویژگی ها و انواع آن آشنا شوید.

برای آشنایی با سقف های کاذب و انواع مختلف سقف کاذب برروی لینک ها کلیک کنید.

ویژگی های خاص سقف های کاذب

  • سازه های سقف معلق می توانند نقص و بی نظمی سقف را پنهان کنند و همچنین می توان از آنها برای پنهان کردن سیم کشی برق و سایر مکانیسم های ارتباطی استفاده کرد.
  • سهولت نصب و پیاده سازی.نصب سازه بدون کمک متخصصان امکان پذیر است.اگر سقف آسیب دیده یا ترک خورده باشد ، می توانید سازه را بدون زحمت ترمیم کنید.نکته اصلی استفاده از مواد تولید کننده مشابه است.
  • عمر طولانی
  • نصب سقف کاذب به شما امکان می دهد عایق صوتی عالی ایجاد کنید.
  • ظاهر جذاب
  • امکان نصب وسایل روشنایی مختلف وجود دارد.
  • با توجه به اینکه سقف کاذب حمام معمولا از مواد مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده است ، در معرض تشکیل قالب و قارچ نیست.

با تمام این ویژگی ها ، نصب سقف کاذب در یک اتاق با ارتفاع کم ، عملی نیست.چون ، چنین ساختاری ، ارتفاع سقف را کاهش می دهد.

پوشش کناف

سقف کاذب کناف برای حمام

با استفاده از این محصول ، شما می توانید اشکال پیچیده ای را در سقف حمام ایجاد کنید.استفاده از سقف کاذب کناف (کناف سقفی و دیواری چیست؟) مزایای زیادی دارد و مهمترین آن سادگی و سهولت نصب است.با اجرای کناف  امکان نصب روشنایی یکپارچه در سقف وجود دارد.

پوشش پلاستیکی

متخصصان استفاده از محصولات پلاستیکی را برای پوشش سقف حمام توصیه می کنند.پلاستیک دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و درجه حرارت بالا است.سقف کاذب حمام ، ساخته شده از پانل های پلاستیکی ، به هزینه و تلاش مالی زیادی نیاز ندارد.نصب و برش با وسایل برقی انجام می شود.اگر از ابزار و دانش لازم در نصب سازه های سقفی برخوردار هستید ، می توانید بدون کمک متخصصان ، ساختار تعلیق را خودتان نصب کنید.

سقف کاذب کشسان

سقف کاذب کشسان از ظاهر جذابی برخوردار است ، زیرا می تواند مات و براق باشد و پوشش دارای انواع رنگ ها و تصاویر است.نسخه براق دارای یک پوشش بازتابنده است که از طریق آن می توانید فضای اتاق را به صورت بصری افزایش دهید.نسخه مات در اتاق های جادار با سقف بلند بسیار کاربردی است. (راهنمای چیدمان اتاق با سقف بلند)

برای استعلام قیمت و اجرای سقف کاذب کشسان با اسپادکناف تماس بگیرید!

سقف های کشسان دارای ویژگی های عملیاتی هستند:
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و قارچ
  • سادگی و سهولت مراقبت
  • نصب سریع سقف های کشسان
معایب سقف های کشسان:
  • هزینه بالای مواد
  • فیلم به راحتی با اشیا تیز آسیب می بیند.
  • اگر بخشی از سازه آسیب دیده باشد ، تعویض باید بر روی کل سازه انجام شود.
  • عدم دسترسی به عناصر ارتباطی و سیم کشی
  • نصب سقف کشسان نیاز به تجهیزات و دانش خاصی در این زمینه دارد.نصب این طرح توسط خودتان غیرممکن است.

نصب سقف کشسان در حمام

طرح و نورپردازی

شما می توانید سقف ها را در قسمت های وسیع حمام به روش های مختلف تزئین کنید ، محدود به راه حل های استاندارد نیست.چنین امکاناتی امکان استفاده از سیستم های چند سطح را فراهم می کند.برای ایجاد چنین طرحی ، اجرای کناف  بهترین انتخاب است. زیرا در داخل آنها می توانید عناصر ارتباطی را پنهان کنید.

راه حل های رنگی

اصولاً سقف های حمام با رنگ های روشن ساخته می شوند ، اما طراحان مدرن طراحی سقف را با رنگ های جیغ روشن ارائه می دهند.رنگ های روشن در اتاق های کوچک عالی به نظر می رسند.این سایه ها شامل:آبی روشن ، بژ ، صورتی ملایم است.

روشنایی

وسایل روشنایی برای نورپردازی حمام می توانند بسیار متنوع باشند ، به شرطی که به خوبی و درستی در فضای داخلی اتاق قرار بگیرند.چراغ های LED ، لامپ های هالوژن و دستگاه های فلورسنت گزینه های متفاوت هستند که میتوان از آنها استفاده کرد.لامپ های هالوژن دارای طول عمر بالا ، قیمت مناسب ، ابعاد جمع و جور هستند.چراغ های LED مقرون به صرفه ترین راه حل از نظر مصرف انرژی است ، اما هزینه مکانیزم آن زیاد است.معمولا از نوار LED برای روشن شدن سقف معلق استفاده می شود.

هنگام انتخاب یک نوع نورپردازی ، لازم است اندازه سطح سقف را در نظر بگیرید.هرچه سطح سقف بزرگتر باشد ، نورپردازی باید قدرت بیشتری داشته باشد.مناطق اصلی در حمام که به روشنایی نیاز دارند: آینه ، قسمت مرکزی اتاق ، قسمت بالای دوش یا حمام.اگر چنین مناطقی به اندازه کافی روشن شوند ، استفاده از چنین اتاقی راحت و دلپذیر خواهد بود. در اسپادکناف مقاله دیگری درباره چگونگی نورپردازی دکوراسیون نگارش کرده ایم که می تواند سودمند باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد