website stat نحوه تزئین اتاق ها با سقف بلند | دکوراسیون خانه هایی با سقف بلند | کناف کاری
نحوه چیدمان اتاق با سقف بلند

نحوه تزئین اتاق های با سقف بلند

تزئین اتاق ها و فضاهایی با سقف بلند

چییش و دکوراسیون

هنگام تزئین اتاق هایی با سقف بلند ، نکات زیادی هست که باید در نظر بگیرید.اجازه دهید خلاقیت شما برای تزئین فضایی با سقف بلند ، افزایش یابد.اجازه ندهید آن فضای خالی اضافی شما را بترساند.با افزودن عناصر معماری ، استفاده از مبلمان بزرگ و اجرای چند ترفند دیگر ، می توانید سقف بلند را رام کنید یا آن را به ویژگی برجسته اتاق تبدیل کنید.

وقتی با یک فضای خالی بی پایان در بالای سر خود مواجه می شوید ، از کجا شروع می کنید؟متأسفانه ، همه صاحبان خانه نمی دانند با سقف بلند خود چه کنند – چگونه توجه را به آنها جلب کنیم ، چگونه از آنها خلاقانه استفاده کنیم ، چگونه فضا را بهینه کنیم.اگر به دنبال راه هایی برای تزئین سقف بلند اتاق خود هستید ، در ادامه همراه ما باشید.

هنگام تزئین اتاق با سقف بلند ، از مبلمان بزرگ و لوازم جانبی جسورانه استفاده کنید.پر کردن اتاق با تعداد زیادی وسایل کوچک ایده درستی نیست.قطعات بزرگ اتاق را متناسب نگه می دارند و در فضا گم نمی شوند.

شما حتی می توانید با افزودن تیرهای چوبی ، اجرای کناف سقف و نورپردازی ویژه ، توجه را به سقف بلند اضافه کنید و چشم خود را به سقف بکشید! برای آشنایی با انواع مختلف سقف های کاذب و دریافت ایده های نورپردازی دکوراسیون نیز می توانید از مقالات دیگر اسپاد کناف استفاده کنید.

پذیرایی با سقف بلند

رنگ کنید

دیوارهای یک اتاق با سقف بلند را با رنگ منحصر به فرد رنگ آمیزی کنید.ممکن است بخواهید رنگی را که کمی تیره تر از حالت عادی است انتخاب کنید.حتی می توانید سقف را رنگ کنید.سقف را با رنگ جسورانه رنگ آمیزی کنید.رنگ آمیزی سقف به رنگ تیره ، سقف را از نظر بصری پایین آورده و اتاق را دنج تر می کند. در پینترست نیز می توانید ایده های بسیار خوبی درباره رنگ آمیزی و دکوراسیون فضاهایی با سقف بلند پیدا کنید!

فضاهای خالی را پر کنید

کاهش ارتفاع سقف با نصب عناصر هنری روی دیوار بسیار مفید است ، این کار نه تنها فضا را به صورت عمودی پر می کند ، بلکه ارزش زیبایی را به کل اتاق می بخشد.

با آویختن تابلوها و دیگر آثار هنری می توانید از فضای بلند دیوار استفاده کنید.امکانات زیادی وجود دارد: از نقاشی گرفته تا مجسمه و هر چیز دیگری.هر یک از این موارد فرصتی معتبر برای بهبود ظاهر اتاق شما است.آثار هنری عمودی را آویزان کنید.مکمل کامل دیوارهای بلند ، آثار هنری عمودی است.

لوازم جانبی بلند

اتاق را با استفاده از لوازم جانبی که دارای ارتفاع بیش از اندازه هستند تزئین کنید.یک درخت بلند ، یک گلدان بلند با شاخه های بلند و یا یک مجسمه بلند برای تزئین اتاق انتخاب کنید.

پرده های بلند از کف تا سقف را انتخاب کنید

این عبارت ممکن است گمراه کننده به نظر برسد ، اما این یک ترفند ساده است و تاثیر زیادی در بهبود فضا دارد.آویختن پرده های بلند از سقف یک راه حل ظاهراً غیر معمول است ، اما بسیار مؤثر است. استفاده از کناف ها نیز می تواند راهگشا باشد.

استفاده از وسایل روشنایی بزرگ

یک پیشنهاد برای تزئین یک اتاق نشیمن با سقف بلند ، استفاده از وسایل روشنایی بزرگ است.داشتن سقف بلند به معنای داشتن نسبت برای همه وسایل روشنایی است.نورپردازی می تواند بیانی جسورانه داشته باشد.شما باید توجه و زمان زیادی به این امر اختصاص دهید.شما می توانید لوسترهای مجلل اضافه کنید.لوسترها پرهزینه هستند اما نور زیادی را اضافه می کنند.

پنجره های بزرگ

یکی از راه های مخفی نگه داشتن ارتفاع این است که اطمینان حاصل کنید پنجره هایی به همان اندازه بلند دارید.پنجره های بزرگ اندازه را به یک مزیت تبدیل می کنند.این دکوراسیون سقف بلند را کاملاً تغییر می دهد.مزیت دیگر وجود پنجره های بزرگ این است که بینندگان احساس مثبت خواهند داشت ، زیرا نور طبیعی زیادی وجود دارد.

دکوراسیون داخلی خانه با سقف بلند

سقف های بلند و دکور خانه

تأکید بر گیاهان بلند

گیاهان برای ایجاد حس زندگی و گرما در دکوراسیون شما فوق العاده هستند.آنها همچنین برای سقف های بلند عالی هستند.از نظر استراتژیک گیاهان بلند و گلدانی را برای پر کردن بخشی از فضای خالی و ایجاد جذابیت بیشتر در آن قرار دهید.

علاوه بر تمام این نکات، در مقاله دیگری نکاتی را درباره طراحی داخلی دکوراسیون داخلی مطرح کرده ایم که می تواند مکمل مطالب بالا باشد.

خلاصه

سقف های بلند ممکن است در ابتدا به عنوان یک چالش به نظر برسند ، اما استفاده از فضای اضافی به شما امکان می دهد گزینه های خلاقانه ای برای دکوراسیون کشف کنید.نتیجه نهایی اتاقی با حداکثر زیبایی است.برای اجرای کناف در عسلویه روی لینک کلیک کنید.

روشهای زیادی برای تزئین اتاق با سقف بلند وجود دارد.انتخاب ایده مناسب برای اتاق شما می تواند به گرم شدن و زیبا شدن اتاق شما کمک کند.بنابراین ، اگر اتاق نشیمن شما دارای سقف بلند است ، ناامید نشوید.همیشه می توانید آن را به مکانی زیبا برای لذت بردن روزمره تبدیل کنید.اگر هیچ ایده ای برای نحوه انجام آن ندارید ، به این مقاله نگاه کنید ، و بسیاری از پیشنهادات الهام بخش را خواهید دید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد