website stat آشنایی با ساختمان های پنت هاوس | امکانات و وِیژگی ها پنت هاوس | اسپاد کناف
گران قیمت ترین پنت هاوس دنیا

آشنایی با ساختمان های پنت هاوس

منظور از آپارتمان پنت هاوس چیست؟

پنت هاوس (penthouse) بالاترین طبقه یک ساختمان می باشد. این نوع ساختار مجلل در پشت بام ساختمان های مدرن بنا به سلیقه معماران واقع شده است. پنت هاوس با دیواره های بیرونی فاصله ایجاد کرده و فضای خالی برای تراس را در ساختار آن قرار داده است.  این آپارتمان ها در پشت بام ساخته می شوند، اما کل فضای پشت بام را اشغال نمی کنند.

برای افرادی که به فضای دلباز و هوای آزاد در فضای خانه علاقه دارند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. این آپارتمان ها نشان دهنده ی یک زندگی ایده آل می باشند؛ بنابراین در ساخت آن ها از بهترین مصالح ساختمانی استفاده می شود. ساخت پنت هاوس به تازگی در برج های ایران دیده می شود؛ از سوی دیگر در ساخت آنها های مدرن از مصالح مختلف و با کیفیتی استفاده می شود.

اجرای کناف نیز یکی از پرکاربردترین موارد در این آپارتمان ها است.  اگر به خدمات اجرای کناف در پنت هاوس ها و آپارتمان ها نیاز داشتید، اسپادکناف در تمام استان ها و شهرهای ایران به پروژه های کناف می پردازد؛ از اجرای کناف در کیش گرفته تا مازندران!

ایده ساخت پنت هاوس های مدرن در ایران

امروزه معماری ایران بیشتر به معماری های مدرن و لوکس روی آورده است. در حقیقت معماری پنت هاوس در ساختمان های کلان شهر های مختلف قابل رویت است. در واقع می توان گفت تنها قشر مرفه جامعه توانایی خرید آنها را دارند. چرا که معماری آنها ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد.

امکانات این آپارتمان ها شامل سقف های بلند، مساحت زیاد، چشم انداز فوق العاده، استخر و جکوزی، فضای سبز دلباز، پنجره های بزرگ است . اکثر ایرانی های مرفه درآمد خود را صرف خریدشان نمی کنند؛ بنابر این معمولا پنت هاوس ها را اجاره می دهند. از سوی دیگر می توان گفت در کشور های اروپایی Penthouse ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

پنت هاوس ها چه امکانات و ویژگی هایی دارند؟

امکانات و ویژگی ها

پنت هاوس از امکانات و ویژگی های فراوانی برخوردار می باشد که این ویژگی ها به ذهن هوشمند و سلیقه ی معمار بستگی دارد؛ بنابراین از امکانات آنها می توان به: تراس های با مساحت بالا و رو باز اختصاصی، استخر و جکوزی روباز خصوصی، آشپزخانه مدرن و لوکس، شرایط رفاهی مثل سیستم ضد حریق و کنترل هوشمند سرمایش و گرمایش، آسانسور های اختصاصی با حمل ماشین به داخل و سینمای خانگی اشاره کرد. همان طور که می دانید در معماری آنها نیز از مرغوب ترین و راحت ترین مصالح برای ساخت آن استفاده می‌شود.

بررسی و طراحی معماری 

آشنایی با ساختمان های Penthouse

در معماری پنت هاوس از ایده ی دید های وسیع به افق بهره مند شده است. به طوری که در کنار فضای داخلی از چشم انداز شهری فوق العاده ای استفاده شده است. در واقع علاوه بر معماری ساخت، معماری داخلی آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. به طوری که امروزه در معماری آنها از سبک مینیمال، معماری معروف بلژیکی و معماری های مدرن استفاده می شود. Penthouse های مدرن دوبلکس با امکانات رفاهی بالا از رایج ترین و محبوب ترین معماری ها می باشد. در مقالات دیگری نیز به چیدمان فضاهایی با سقف بلند  و طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته ایم که می تواند مفید باشد.

تعریف پنت هاوس در نقشه های معماری

در طراحی پنت هاوس به وسیله ی معماران حرفه ای از ایده های جذابی در نقشه های خود استفاده می کنند. این ایده ها در کیفیت نقشه های معماری تاثیر گذار است. چرا که باعث معروفیت و سابقه ی کار خوب برای معماران می شود. اصولا موفق ترین معماران در طراحی پنت هاوس معمارانی هستند که از ایده های مناسب و شیک با هزینه متعادل استفاده می کنند. این ایده ها می تواند در خصوص فضای سبز تراس و یا یک امکانات رفاهی جذاب باشد.  استخدام طراح داخلی در این پروژه ها نیز می تواند راهگشا باشد.

تاثیرات اجرای کناف در پنت هاوس

امروزه در ساخت بهترین دیوار ها و سقف ها از کناف استفاده می کنند. همان طور که می دانید گچ کاری بسیار روندی دشوار دارد. بنابر این معماران برای راحت کردن و کار امد بودن کار خود به اجرای کناف روی آورده اند. امروزه شرکت های بسیاری در اجرای کناف ها به معماری پنت هاوس کمک می کنند. اسپادکناف نیز در تک تک استان های ایران به اجرای کناف می پردازد. به عنوان مثال می توانید نمونه کار ما در برج کاوه اصفهان را مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد