website stat پارتیشن اداری اصفهان | پارتیشن کناف اداری | اجرای پارتیشن کناف | پارتیشن بندی با کناف

پارتیشن کناف

پارتیشن دو طرفه برای جدا سازی فضای اتاق ها از یکدیگر استفاده میشود که میتوانید از مدل های مختلف مانند پارتیشن دوجداره ، پارتیشن اداری ، گچی و… استفاده کنید. استفاده از این پارتیشن ها نیاز به یک طراحی و اجرای خاص دارد زیرا در عملکرد کارکنان تاثیر دارد. بنابراین اگر نیاز به یک شرکت اجرای کناف در اصفهان یا اداره با راندمان بالا هستید میتوانید از خدمات و پارتیشن اداری اسپاد کناف استفاده کنید.

دیوار پارتیشن

دیوار پارتیشن به دیواری معمولاً نازک گفته می شود که برای جداسازی یا تقسیم یک اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارهای پارتیشن معمولاً تحمل بار ندارند و می توان آنها را از بسیاری از مواد از جمله صفحات فولادی ، آجرها ، پارچه ، پلاستیک ، تخته گچ ، چوب ، بلوک های سفالی ، سفال ، بتن و شیشه ساخت.

یک دیوار جداکننده با کیفیت خوب باید شرایط زیر را داشته باشد:

دیوارهای جداکننده باید حریم خصوصی مناسبی را برای فضا فراهم کنند.

دیوار جداکننده باید نازک باشد تا از حداکثر فضای کف استفاده شود.

باید به عنوان یک مانع صوتی عمل کند.

باید سبک باشد تا وزن خود روی سازه کمتر باشد.

باید به اندازه کافی قوی باشد که از وسایل دیواری مانند سینک ظرفشویی و دستشویی پشتیبانی کند.

دیوار جداکننده باید بتواند هر سطح تزئینی را پشتیبانی کند.

باید ضد حریق و رطوبت باشد.

باید به اندازه کافی سفت باشد تا بارهای ناشی از ارتعاش را تحمل کند

پارتیشن کناف اداری

پارتیشن اداری مناسب برای محیط های اداری به منظور زیبا سازی و استفاده بهینه از تمامی فضا ها مورد استفاده قرار می گیرد، خصوصا اگر محیط اداری فضای کمی داشته باشد.

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری عبارت است ازافزایش دسترسی راحت برای کارمندان، علاوه بر حفظ حریم خصوصی کارمندان و حفظ نظم، آرامش و زیبایی محیط، باعث افزایش راندمان کاری نیروها از طریق کاهش سر و صدا خواهد شد. انواع  پارتیشن ها در دو نوع تک جداره و دوجداره در جنس های مختلف چوبی، شیشه ای، فلزی، ام دی اف و … عرضه می شوند.

 این پارتیشن ها را می توان به صورت موقت و یا دائم استفاده کرد. در مدل های موقت امکان جابه جایی و تغییر در مدل با توجه به مدل و کاربرد وجود دارد.

اصول طراحی پارتیشن اداری

طراحی، اجرا و نصب پارتیشن ها باید توسط افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه با در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام شود در غیر این صورت ممکن است محتمل ضرر و هزینه های اضافی شوید. در بررسی محیط باید به نحوه قرار گرفتن تمامی تجهیزات مانند کمد، میزها، قفسه ها و… توجه شود تا پس از اجرا بی نظمی در محیط وجود نداشته باشد.

بهتر است پارتیشن های انتخابی خود را مطبق با رنگ دیوار ها، کمد، مبلمان و … انتخاب کنید تا تناسب رنگ در فضا رعایت شود. سعی کنید از طرح و رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید تا آرامش بیشتری در فضا حاکم شود. این نکته را مد نظر داشته باشید که محیط های پر نور باعث افزایش انرژی و کارایی بالاتر نسبت به محیط های تاریک و کم نور می شود، پس حتما به نحوه تامین نور به منظور بهتر شدن می توانید از مدل های شیشه ای و یا بازشو ها استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود نوع کاربری محیط است که آیا برای عملکرد خاصی طراحی شده است یا خیر؟ آیا در این مکان نیاز به آرامش و سکوت است یا فضای عمومی است؟ و با توجه به آن عایق صوتی و پارتیشن های تک جداره و یا دوجداره را انتخاب کنید. همچنین به اتلاف انرژی نیز توجه کنید تا باعث هدر رفتن آن نشود.

تفاوت پارتیشن های تک جداره و دوجداره

از ستون های متعدد در نصب و اجرای پارتیشن های تک جداره استفاده می شود به منظور ایستایی بهتر روی زمین که مانع از لغزندگی و تکان خوردن نیز می شود. در پارتیشن های دوجداره به علت مقاوم بودن بدنه به اندازه کافی از ستون استفاده نمی شود و بدون ستون روی زمین نصب می شود. پارتیشن های دوجداره نسبت به تک جداره ها ایستایی بهتر و مقاومت بالایی دارند.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن ها بسته به نوع پارتیشن که از چه نوع و چه جنسی است، اندازه، ارتفاع، نوع کاربری، رنگ و ملزومات نصب و … متفاوت می باشد. اگر به فکر خرید پارتیشن برای محیط کار خود هستید با مشاوران مجموعه اسپاد کناف بهترین در زمینه طراحی و اجرای کناف در اصفهان تماس بگیرید تا شما را در این زمینه  راهنمایی کنند.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

شیشه‌ های هوشمند به کاربران خود اجازه می ‌دهد تا نماها را در خانه و محل کار خود بهینه سازی کنند. این شیشه ویژه با ارائه مزایای حفظ حریم خصوصی و صرفه جویی در هزینه، مینیمالیستی، نوآورانه و خلاقانه به نظر برسد. با استفاده از فناوری ویژه، شیشه‌ های هوشمند نیاز به پرده و کرکره را کاهش می ‌دهند و می ‌توانند فوراً با دسترسی از راه دور اتاق را تاریک یا روشن کنند.

شیشه هوشمند یک شیشه مخصوص است که بر اساس دمای خارجی یا با کنترل از راه دور تغییر می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا نور، گرما و تابش خیره کننده اتاق خود را به صورت دستی یا خودکار کنترل کنند. از شیشه های هوشمند می توان برای بیمارستان ها، نمایشگاه ها، اتاق های هیئت مدیره، مصارف مسکونی و تجاری استفاده کرد. در این شیشه ها به جای استفاده از یون درون آن ها از کریستال های مایع در یک پلیمر خاص استفاده می شود که همین عامل باعث تنظیم نور به صورت دستی می شود.

مزایای عمده شیشه هوشمند

کاهش تابش خیره کننده نور خورشید

اشعه های مضر UV را مسدود می کند

قابلیت های خود رنگ آمیزی دارد

افزایش صرفه جویی در انرژی

صرفه جویی در هزینه

از تغییر رنگ مبلمان و کفپوش جلوگیری می کند

اجرای پارتیشن کناف

پارتیشن HPL

لمینت یا صفحات فشرده High Pressure Laminate مخفف شده به صورت hpl یک پانل ساختاری با سطوح تزئینی دو طرفه است که از ترکیب لایه های سلولوزی و رزین های فنولیک تحت فشار بالا ساخته می شود. نام دیگر این ورق ها فرمیکا است و به دلیل استحکام بالا، ضربه، مقاومت در برابر آب و رطوبت، برای مصارف داخلی مانند پانل های دیواری، پارتیشن توالت، پیشخوان، کمدها ایده آل است. می توان آن را سوراخ کرد، ضربه زد، سنباده زد، شکل داد و با ابزار استاندارد نوک کاربید برش داد.

پارتیشن فریم لس

نوعی از پارتیشن شیشه ای به صورت تمام شیشه، بدون قاب و هیچ گونه فریمی است و با استفاده از یک نوار کانال نگهداره بر روی زمین نصب می شود و جای کمتری را اشغال می کند

برای ایجاد فضاهای تعریف شده با ظاهری تمیز و مدرن می توان از درهای شیشه ای، پرده ها و پارتیشن ها در خانه ها و محیط کار استفاده کرد. اگر می خواهید فضاهایی مشخص با ظاهری تمیز و مدرن ایجاد کنید، دیوارهای پارتیشن شیشه ای، درهای شیشه ای بدون فریم، پارتیشن های اداری شیشه ای و صفحه نمایش شیشه ای راه حل ایده آلی برای شما هستند. زیبایی دیوارهای پارتیشن شیشه ای و درب های شیشه ای بدون قاب این است که می توانند به خانه یا فضای کار شما احساس وسعت بخشند

دیوار پارتیشن کاذب چیست؟

دیوار کاذب یک روش موثر برای مخفی نگه داشتن یک منطقه از دید است. دیوارهای کاذب غالباً در سیستم های سطح  بالای زیبایی  خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، یک دیوار کاذب همچنین می تواند برای پنهان کردن لوله های لوله کشی ، مجرای برق، عایق ها مفید باشد.

از آنجا که هدف اصلی دیوار کاذب ، محو کردن منطقه از دید است ، نیازی به تحمل بار ندارند و ساخت آنها کمی ساده تر از دیوارهای معمولی است. پارتیشن های دیواری با استفاده از مهره ها ساخته می شوند که یا از سقف آویزان می شوند یا در زمین ثابت می شوند.

انواع پارتیشن

  • چوب
  • فلزی
  • شیشه ای یا آینه ای
  • متحرک یا پاراوان
  • پرده ایی
  • طبیعی

پارتیشن چوبی

یک پارتیشن چوبی از یک چارچوب چوبی تشکیل شده است ، که در کف یا با استفاده از دیوارهای کناری پشتیبانی می شود. این محصول در مدل و سایز های مختلف قابل سفارش می باشد و بیشتر در مناطقی از منزل یا محیط کار نصب می شود که رطوبت وجود ندارد یا کم است زیرا با عث پوسیدن و خراب شدن چوب می شود. پارتیشن های چوبی معمولا سنگین هستند و تناسب زادی با دیگر اجزای خانه ممکن است ایجاد کنند، همچنین گرما و انرژی بیشتری در فضا ایجاد می کند.

 پارتیشن فلزی

این نمونه از پارتیشن از آهن، فولاد، آلومینیوم و برنج ساخته می شود که نسب به دیگر جنس ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد و به راحتی از بین نمی رود. و می توان با سلیقه های مختلف طراحی های مهندسی را روی آن اعمال کرد.

 پارتیشن شیشه ای

برخی از دیوارهای پارتیشن از شیشه ورق ساخته شده اند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای مجموعه ای از پانل های شیشه ای مستحکم هستند که در قاب های چوبی یا فلزی نصب شده اند. ممکن است آنها از یک مسیر سقف آلومینیومی محکم آویزان شده باشند و یا به صورت لغزشی حرکت کنند. شیشه مقاوم یک گزینه معمول است ، زیرا شیشه کم آهن (معروف به شیشه سفید) باعث افزایش انتقال نور خورشید می شود و هزینه کمتری نسبت به دیگر پارتیشن ها دارد.

پارتیشن متحرک

پارتیشن قابل حمل یا پارتیشن های متحرک که به پاراوان نیز نام گذاری می شود دیوارهایی هستند که بسته یا باز می شوند تا دو یا چند اتاق را به یک سطح کف بزرگ متصل کنند. این شامل:

کشویی – مجموعه ای از پانل ها که در مسیرهای ثابت به کف و سقف ، درها به صورت لغزشی حرکت می کنند

درب های تاشو – مجموعه ای از پانل های بهم پیوسته که  در یک مسیر هوایی معلق هستند و وقتی گسترش می یابند ، یک جداسازی ایجاد می کنند و هنگام جمع شدن روی دیوار، سقف ، کمد جمع می شوند. مشابه درهای کشویی  هستند، برای دهانه های کوچکتر نیز مناسب هستند.

چرخشی – این مدل پارتیشن به صورت ثابت نصب می شود و حول یک محور حرکت می کند. در حالت باز یا بسته سایه روشن ایجاد می کند.

صفحه ها – معمولاً از یک قاب فلزی یا چوبی ساخته می شوند که با تخته سه لا و نئوپان ثابت شده و با پایه برای ایستادن آزاد و حرکت آسان پشتیبانی می شوند.

 پارتیشن پرده ای

این مدل پارتیشن آسان ترین و ارزان ترین مدل از پارتیشن است که می توان از آن استفاده کرد. مواقعی که به آن احتیاج ندارید، جمع شده و در صورت لزوم باز می شود. به راحتی قبل نصب و شستشو می باشد.

 پارتیشن طبیعی با استفاده از گیاه

 این پارتیشن در نوع خود بهترین است چرا که با استفاده از گل و گیاهان طبیعی زیبایی و انرژی زیادی را در محیط ایجاد می کنید. این مدل بیشتر با استفاده از چوب و شاخه و گل ها ساخته می شود.

لایه های مختلف دیوار جدا کننده ساده کناف:

یک ردیف سازه و یک لایه پانل در هر طرف

اجرای پارتیشن اداری اصفهان

پارتیشن بندی اداری اصفهان

پارتیشن اداری در اصفهان

قیمت پارتیشن گچی

اجرای پارتیشن گچی

پارتیشن کناف اداری

اجرای پارتیشن کناف

پارتیشن بندی با کناف

© تمامی حقوق برای سایت اسپاد کناف محفوظ میباشد